Chcete výkonný nástroj
marketingové automatizace?
Potřebujete svůj business posunout na vyšší úroveň? Řešíte efektivní automatizaci a monitoring webu společně s pokročilými funkcemi e-mailového marketingu? Vaše databáze má tisíce kontaktů a vy za ni každý měsíc platíte vysoké poplatky?
Seznamte se s Mauticem,
který je celý zdarma
Pak už jen záleží, přes koho posíláte e-maily.
Maximálně zaplatíte 28 Kč za 10 000 e-mailů.
Správa a detailní sledování kontaktů
Mautic poskytuje detailní a velice podrobné možnosti sledování kontaktů. Díky tomu máte možnost lépe stavět své marketingové kampaně a cílení. U každého kontaktu je možné sledovat stránky, které si zobrazil, a čas na nich strávený, akce, jaké provedl, případně jaké má zájmy. Díky možnosti vytváření dalších vlastních polí u kontaktů je možné nalít do Mauticu další data z vašeho e-commerce řešení a vytvořit tak ještě pokročilejší segmentaci. Vše je plně integrováno do API a můžete tak s Mauticem propojit třeba váš CRM systém.
Totální automatizace a pokročilá segmentace kampaní
Vyladěné kampaně a jejich automatizace s možnostmi pokročilé segmentace jsou úspěchem marketingových kampaní. Mautic nabízí flexibilní, snadno použitelné řízení kampaní a jejich absolutní automatizaci. Stačí vytvořit kampaň, definovat akci nebo událost co bude následovat, když. S Mauticem nadefinujete několik cest, kterými v kampaních chcete uživatele provést, samozřejmostí jsou odložené starty kampaní, případně jejich spuštění pouze, když uživatel provede požadované kroky.
A/B testování
Mautic umožňuje provádět pokročílé A/B testování kampaní. Můžete tak poslat jeden e-mail na 20 % kontaktů, druhý na dalších 20 % kontaktů a ten, který bude úspěšnější, na zbylých 60 % kontaktů v požadovaném listu. V e-mailech můžete definovat různá kritéria pro vítěznou variantu. Může jít o počet prokliků, míru otevření, poměr vyplnění vybraných formulářů nebo třeba míru stažení nějakého souboru.
Analytika návštěv a sledování kontaktů i leadů
K dispozici jsou přehledné reporty ke každé e-mailové kampani, k autoresponderům i celkové statistiky. V grafech i číslech máte k dispozici detailní denní informace o celkové návštěvnosti vašich stránek, počtu nových kontaktů nebo o odeslaných e-mailech. U těch vidíte i počet otevření a přečtení. Máte k dispozici poměry odeslaných a přečtených e-mailů. Statistiky je možné rozšiřovat o mnoho dalších údajů prostřednictvím widgetů.
Monitoring sociálních sítí
Mautic není jen nástroj pro e-mailing. Umožňuje vám monitoring sociálních sítí Facebook a Twitter. Díky tomu máte možnost komunikovat se zákazníky nejen prostřednictvím e-mailu, ale i dalšími kanály. U Twitteru je například možné sledovat, kdo vás zmínil, anebo konkrétní #hashtag. Na základě toho pak v kampaních vytvoříte scénář pro reakce na zmínění nebo #hashtag.
Vlastní pole a jejich široká variabilita
Vlastní pole vám umožňují přidávat ke kontaktům dodatečné informace nad rámec těch základních. Vlastní pole můžete zpřístupnit zvenku a ukládat do nich data například z vašeho e-shopu. Pole je možné třídit do skupin a nastavovat u nich širokou škálu dalších parametrů.
Rozšíření formou pluginů
Mautic je možné rozšířit a propojit s dalšími službami formou pluginů. Můžete tak například jednoduše díky propojení přelévat data a kontakty mezi CRM systémem Salesforce nebo Sugar CRM a Mauticem. K dispozici jsou napojení na další sociální sítě, jako je Instagram nebo LinkedIn. Doinstalovat je možné například plugin na personalizaci a oslovování v 5. pádě (vokativ).
Bodování a nákupní fáze kontaktů
Mautic umožňuje udělovat na základě vykonání konkrétní akce uživatelům body a vytvářet triggery. Následně je možné s těmito body a triggery v kampaních pracovat a posílat například specifické e-maily uživatelům, kteří mají určitý počet bodů.
Dynamický obsah
Potřebujete posílat různý obsah v jednom e-mailu na konkrétní segment s kontakty? S tím si Mautic poradí. Umožňuje zadat podmínku, komu se zobrazí jaký obsah na vstupní stránce nebo v e-mailu.
Vyskakovací okna a různé notifikace
Mautic vám umožní používat vyskakovací okna a různé druhy notifikací pro upoutání pozornosti a výzvu k akci. V oknech můžete zobrazovat formulář, sdělení, bannery, kampaně nebo třeba dynamický obsah. Můžete si všemožně nastavit jejich zobrazování, například při odchodu z webu, při určité době strávené na stránkách, po zobrazení daného počtu stránek apod.
Landing pages, návrhář e-mailů a mnohem, mnohem víc
Mautic toho nabízí opravdu hodně. Mimo jiné i návrhář vlastních landing pages nebo e-mailů. Stejně tak umožňuje tvorbu vlastních formulářů, které pak jednoduše vkládáte do svých stránek. Dokáže do stránky vložit různé popupy a poutače, díky kterým se jednodušeji sbírají kontakty. Je toho prostě hodně.
Líbí se vám, co Mautic umí?
Pak už jen stačí kliknout, stáhnout a nainstalovat na svůj VPS Mautic. Pak zvolíte odesílatele e-mailů, propojíte a nový nástroj pro e-mail marketing je váš. Přijde vám to složité? Jsme schopni vše nainstalovat.
Má Mautic vůbec nějaké nevýhody?
Pár věcí se najde, co si budeme povídat
Je Mautic to, co hledáte?
Pak už jen stačí kliknout, stáhnout Mautic a nainstalovat.
Nebo si instalaci můžete objednat u nás.
Máte nejasnosti u integrace?
Další rozšíření a pluginy, které Mautic integrují do jiných systémů
Velký přehled služeb, které je možné s Mauticem integrovat, najdete na této stránce. Jsou buď formou pluginů (například pro WordPress), nebo přímo integrované do Mauticu. Nejde ale o kompletní seznam. Existují pluginy, které zde nenajdete. Například propojení s WooCommerce najdete v repositáři WordPressu a jmenuje se Mauticommerce.
Pokud jde o WordPress, všechny pluginy, co jsou v repositáři, najdete zde. Integrace s dalšími e-commerce řešeními samozřejmě existují. Stačí trochu hledat. Například napojení na Prestashop najdete zde.